Helgens

Hej. Fan vad jag känner att jag har vart världens sämsta bloggerska, men ärligt talat - 4 läsare i snitt per dag, vad har man att förlora? Men vi kör en helgens i alla fall:

Händelse: Annas barnkalas! Jag, Emma och Malin var förstås värdinnor på Emmas syster Annas kalas. Hon fyllde åtta och vi var pirater.

Klädsel: Oj, har bytt om litegrann, hehe. Mörkdenimjeans och grå topp från Cubus och tomatröd kofta från Topshop. Svart klänning från Gina Tricot och röda koftan. Grå långärmad basictopp och jeans från Cubus och vit stickad kofta. Och sen piratkläder också förstås!

Godaste mat: Tårta!

Besvikelse: Att K var sjuk.

Nyhet: Ska få träffa kusinerna om några helger igen!

Nya: Ska laga mat en gång i veckan framöver. Roligt enligt mig.

Sen ska jag fan ta tag i det här lite nu. Det här med bloggen. Jag vet till hundra att det inte ens komer nudda vid att bli en storblogg men det kan faktiskt vara kul att kolla på historiken ibland. Så imorn börjar jag på allvar, moahahaha. Puss!


Malin och jag på NRJ in the paaark.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0