Update: 16/9

Hej. Jag har kommit på att jag inte har en blogg av någon anledning alls, men jag tycker att man inte behöver ha någon anledning.

anyway, idag är det skola och sen ska jag träffa Klara. Vi har inte setts på like 1000 years så det ska bli niceprice. Igår letade jag runt i typ hela stockholm efter ett par skor medn kom ändå tomhänt hem. Jag får dejavukänsla eftersom att exakt samma sak hände förra året med mina drömskor från Nilsons. Fucking stockholm som ska köpa allt snyggt och olämna nada kvar till mig..

Ska lägga ut lite bilder från Julias lilla party som var i helgen men nu - skola. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

SHIIIT TESSAN!! skrev du det här tjugo över sex!!!???? galeeeeeet!

2008-09-16 @ 19:31:35
Postat av: julia

jajaja, bilderbilderbilderbilder :D:D

2008-09-19 @ 21:34:57
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0