Skola, träning och plugg på kvällen... Vart är världen påväg?

Tjenahej. Idag har jag vart helt enormt duktig och gjort klart ett manus som jag skulle skriva i skolan. Så himla perfekt, så nu är jag väldigt "igång" om man säger så. Super! Och jag är ärligt talat jävligt pepp inför skolan nu. Jag ska få MVG i i alla fall 5 ämnen. Haha, en bra start i alla fall. Imorgon är det kort dag och gud vad skönt, och sen ska jag på kalas ("blommiga-secondhands-kjols-blogg-varning") hos min halvsyster. Ska bli very mysigt och kul.

Har vart och tränat idag också. Core 25 minuter och sen simmat en km. Skönt, särskilt ångbastun efteråt! Haha. Är man lat så är man. Nu sitter jag och pluggar. Hjälp vilken pluggis man är då. Vad har sveriges återstående 8 999 999 människor gjort idag då?


Jag och syster för nästan en vecka sen när familjen Petterson var på besök.




 


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, ja vad ska det bli av vår planet

puss<3

2008-08-29 @ 15:37:31
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Men gud vilken hemsk bild!

2008-08-29 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0