28 augusti 2008


Tja. Imorgon börjar skolan, PÅ RIKTIGT, för mig kan man säga Började egentligen i måndags med det var bara upprop och sen har vi haft två lediga dagar med utvecklingssamtal. Och nästa vecka ska bli skön för då är alla åttor borta (skolresa, typ) inklusive min gulliga syster som jag kommer sakna så extremt (ironi). Nejfan, jag utgår efter att alla (en person) som läser den här bloggen har humor så jag behöver nog inte sätta ut citat som "skämt åsido", "skoja bara" eller "(ironi)". Säg till ifall jag behöver förklara vad som är seriöst och inte. Anyway så tänkte jag ta en liten presentation till alla som läser min blogg, d.v.s. Klara, Kristjana, Anna, Jultomten, Harry Potter, Brad Pitt, Anonym, Fredrik Reinfeldt och Penelope Cruz (se kommentarer på inlägget "Intro"):

Jag är: Teresa, 14 år och går i åttan på Kunskapsskolan, en friskola som passar mig perfect. Ni kommer få stå ut med mina bildlösa inlägg, amatörfoton och min extrema svengelska som jag missbrukar. På headern är en avritad bild av mig, som jag gjort med mina paintskills. För att inte låta allt för tråkig så har jag faktiskt lite intressen också. Litteratur och tekniska problemlösningar inom geometri. Haha, nej men ärligt talat så gillar jag det mesta. ÄTA (med stora bokstäver), dricka, vara med allt och alla jag tycker om och ja, leva helt enkelt (ajdå, nu börjar det luta åt livsfilosofiblogg -hållet igen).  

Du läser min blogg för att: Du antagligen råkade halka in på den via "senaste inlägget-listan" eller kanske en kommentar från någon annans blogg. Men du borde fortsätta läsa den om du är sugen på en stor dos humor, mode, musik och mat VARDAGLIGEN. Dessutom är det ingen (ursäkta uttrycket) jävla "blommiga secondhandkjolar-blogg" som folk har fått alldeles för mycket av. Jag menar, hur trötta är ni inte på "Idag struttar jag runt i chinos från monki, blommig gräddbakelse från h&m och gladiatorsandaler från dinsko när jag ska äta glass med fina människor på en brygga med wayfarers på näsan. Fint." ? Ärligt talat, skaffa en egen grej tack! Ojsan, nu vart det lite avreaktion här. Men det får ni vänja er vid, för jag är rätt agressiv av mig.

Ni kommer att får läsa om: Min vardag (väldigt innehållsrik, ehum.. Ungefär motsatsen mot Blondinbellas) och ja, sånt jag gillar, tips och åsikter.


Nu är det finalen av Project Runaway. Missa inte! Ciao fellas



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0